„უკვე წლებია, საგანმანათლებლო სისტემის განვითარების მიზნით, სწავლა-სწავლების მიმართულებით, მრავალნაირ პროგრამას ვახორციელებთ: ვცვლით კურიკულუმებს, ვამზადებთ მასწავლებლებს, ვცდილობთ შემოვიყვანოთ ახალი კადრები და ა.შ. თუმცა, სულ უფრო ვრწმუნდებით, რომ სწავლების ხარისხის გაუმჯობესებისთვის უმთავრესია ბავშვების კეთილდღეობაზე მეტად ვიზრუნოთ. ეს იმას ნიშნავს რომ მათ, მინიმუმ, არ უნდა სციოდეთ და არ უნდა შიოდეთ. ამის შემდეგ უკვე ემოციურად უსაფრთხოდ უნდა გრძნობდნენ თავს და ინფრასტრუქტურული გარემო, რომელიც სკოლაში ხვდებათ, კომფორტული იყოს. ეს მოთხოვნილებები უნდა დაკმაყოფილდეს, რათა ბავშვი მოტივირებული იყოს და სწავლებაში ჩაერთოს“, – აღნიშნა ირინა ხანთაძემ.